08 august 2012

Start giveaway

Hello.Asa cum v-am promis,v-am pregatit un mic giveaway,sa-i spunem "Giveaway Roz".Regulile sunt simple (sau cel putin asa zic eu:) ).

"Za cado" ....


Premiul contine:
-o crema maini Oriflame
-o cutiuta minune de la Oriflame
-o oja roz Sephora
-un ruj roz Rimmel
-nail patch'uri Rimmel
-o pensula concealer Yves Rocher

Am incercat ca premiul ca contina produse si firme dragi mie.Intr-o luna or so,urmeaza un giveaway cu produse DM. :D

Sa trecem la chestiuni mai serioase....regulile:
1.Sa ma urmariti prin GFC
2.Sa postati pe blog sau sa dati share pe Facebook-trebuie sa setati "Public" pentru a putea vedea share-ul
3.Va rog sa imi spuneti ce nu va place la acest blog si de unde ma cititi :).
4.Adresa voastra de mail.

Concursul se va incheia pe 21.08.2012.Castigatoare va fi anuntata de 22 august.

Good luck!!

xo xo
LazyCat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu